Lietuvos uosto operatorius „Klasco“ užsisakė aštuonis „Kalmar“ terminalo vilkikus

2012 11 14

Bendrovė "Cargotec" gavo didžiausio Klaipėdos uosto operatoriaus "Klasco" užsakymą pristatyti aštuonis "Kalmar" terminalinius vilkikus.

Šie vilkikai, du TR618i ir šeši TRL618i, bus naudojami "RoRo" operacijoms, puspriekabėms ir "gooseneck" tipo/pakrovimo priekaboms vilkti iš laivo ir į laivą. TR618i modelis pasirinktas sunkiausiems ir sudėtingiausiems krovimo darbams atlikti, o šeši TRL618i modeliai yra skirti įprastesniems kroviniams krauti.

Šie vilkikai turėtų būti pristatyti 2012 m. pabaigoje. Uosto operatorius "Klasco" jau ilgą laiką patiki įrangos tiekimo paslaugas "Cargotec" bendrovei. Geri santykiai ir patikimos paslaugos – štai kodėl "Klasco" bendrovė papildė savo skaitlingą įrangos parką, kuriame jau yra šeši "Kalmar" TRX182i terminaliniai vilkikai, vienas "Kalmar" DRF450 konteinerių krautuvas, dvidešimt vienas "Kalmar" šakinis krautuvas (su kėlimo galia nuo 16 iki 32 tonų), dar aštuoniais "Kalmar" terminalo vilkikais.

"Džiaugiamės, kad mūsų partneriai padarė pažangą. Atsižvelgę į "Klasco" specialistų ir dokininkų pastabas gamintojai patobulino "Kalmar"  vilkikų konstrukciją", - sako „Klasco“ generalinis direktorius Audrius Pauža.

Klaipėdos uostas yra vienas iš nedaugelio neužšąlančių Šiaurės Europos uostų, pagrindinis Lietuvos transporto mazgas. Jis jungia jūrinius, sausumos kelių ir geležinkelio maršrutus iš Rytų į Vakarus ir yra vienas svarbiausių Baltijos jūroje. Šio uosto metinis pajėgumas siekia 45 milijonus tonų ir sudaro 4,5 % Lietuvos Respublikos BVP.

Bendrovė "Klasco" krauna trečdalį visų Klaipėdos uosto krovinių ir valdo šešis skystų, birių ir bendrųjų krovinių terminalus.

Jos pajėgumas – per 13 mln. tonų krovinių.

Bendrovė prie 14 metrų gylio krantinių gali krauti pačius didžiausius į Klaipėdos uostą įplaukiančius laivus. TR618i ir TRL618i modeliai priklauso žymiajai terminalo vilkikų kartai, dar labiau priartėjančiai prie „i“ serijos. Šiuose terminalo vilkikuose yra tokių naujovių kaip CAN-BUS valdymas (pažangi technologija, kurią siūlo tik „Cargotec“ bendrovė), „Volvo“ TAD750VE ir „Sisu Diesel“ 74CTA varikliai (abu yra naujausi EU 3A kartos varikliai), „Dana“ RTE15822 automatinė pavarų dėžė ir daug kitų ilgaamžiškumo, patvarumo ir operatoriaus komforto patobulinimų.

Šaltinis